sugarless girl;

clarice ferguson// blink

(Source: chrysanthemumskies)

作成者

theinsatiablycurious:

Six Selfie Challenge:

in which i post 6 pictures that i look cute in

Tagged by : gayfarmer & fernlets

Tagging: pantsoffcowboy, bearans, novub, fozfens, floralgrandma, and cryokinesis

作成者

wandering-jane replied to your post “i still don’t know why remender is on board and is going to…”

I cannot believe that after all the drama, he’s not only getting work, he’s getting even more work! Argh, whyyy, Marvel!?

i still hiss whenever  i see his name like marvel doesn’t care at all that this amount of backlash is not good but like why would they listen to a demographic that isn’t white dudes :/ 

作成者
作成者
caulo: RAINBOW~♥ ( i don't have a meme submission, that just means you're awesome )

i was about to yell at you but then i was like ;AAAAAAAAAAAAA; m-mEMKINS

//can you tell i wanna get back to nyc because i ‘m like bouncing in my seat waiting for monday and essentially crying whenever someone says something nice to me 

作成者
misterdiddums: Lilac plums!!!!!!

u only get one plum u jerk 

lilac - why / how i started following you

honestly i think it was because of mutants it was probably because of mutants and if it wasn’t about mutants it was probably about hawkeyes 

or comics

i don’t reMEMBER ///

plum - a song that reminds me of you / your blog

the little things by danny elfman 

(here is the song x )

作成者
pastelgotherik: umumum Melon, Peach, Lilac <3

melon - my first impression of you

ahh coool person who needs my help ;A;; ///dashes off to help and then look where that got me i ended up following you and essentially being a lil cheer squad whenever good things happen to you! 

peach - what i like most about your blog

everything B)) 

lilac - why / how i started following you

erik lehnsherr probably , also the fact that you’re v cool. 

作成者
aayatos: melon, vanilla, lilac, orange !! ill do this too u v u

melon - my first impression of you

holy shit wohoa lookat this cutie holy shit yooooo //and then i was intimidated 

vanilla - what i like most about you

you’re so nice !!! and welcoming!! and positive :”))) your presence in general is very nice and ahhh ;v; 

lilac - why / how i started following you

tbh i don’t remember anymore because it’s been a whILE 

orange - my opinion of you now and our status

friends!!! also ur so nice and great and ahhh ;v; always giving a lil self confidence boost with your comments !! 

作成者
velvetcadence: Hi Michi! Lilac, strawberry

ello ello! 

lilac - why / how i started following you

uh jeeze i actually knew about you and stuff b/c of xmfc/cherik and like i would always read your fics and they were/are really gr8 like holy shit *V*; 

but then i was a deer stuck in headlights because i was like whoa lookie at this cool author and like i didn’t have the courage to follow u because u know i was going to flail around and essentially embarass myself yEP 

strawberry - i secretly think…

ur a cool nerd B) 

作成者
raplapla: plum because your taste in music is great!

JellyCandy (Capsule vs Kyary Pamyu Pamyu ) !!! 

here's the link to the song *V* 

 

作成者
autisticwillgraham: vanilla and lilac

vanilla - what i like most about you

i keep on thinking of you as lucy liu b/c of the icon but regardless;;;! your personality, and how outspoken you are and your headcanons also your personality is gr8 and how like i’ll get a snapchat from you and just start grinning or smiling and everyone else in the room would just be all ??? what is goin on and i’m just like ‘hahaha look at madsaroo’s kitties look at them oh wait you can’t B)) ’ idk you’re just a overall gr9 person

lilac - why / how i started following you

i’m pretty sure it was via chain of events in terms of me followin everyone but in any it was a gr9 decision to follow you B)))